Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Koncept čtyř ročních období v českém jazyce
Pevná, Lucie ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Chejnová, Pavla (oponent)
RESUMÉ Diplomová práce zkoumá čtyři roční období skrze teorii jazykového obrazu světa. Respektuje hledisko etnolingvistické - soustředí se na české vnímání skutečnosti, objektem zájmu je především počasí a příroda proměňující se v rámci čtyř ročních období. Člověk vnímá měnící se roční období smyslově - zrakem, sluchem, čichem i dotekem. Každé roční období je jedinečné, vymezuje se vůči ostatním, především prostřednictvím typických stereotypů (automatizovaných představ o něm), prototypů (hlavních reprezentantů) a konotací (asociativních představ o přírodních fázích), přitom se tyto jednotlivé představy spojují (kolokují) s některými slovy, a vytváří tak nová pojmenování, ve kterých je dané roční období zakódováno. Podle principu antropocentrismu vnímáme jednotlivé astronomické a meteorologické jevy personifikovaně, přisuzujeme přírodě a světu kolem nás lidské vlastnosti a chování. Motto této práce zní "A na jaře už nezaseju", čímž máme na mysli součinnost dvou konceptuálních schémat (cyklu a cesty) a zároveň spojení a podobné vnímání měnící se přírody s fázemi lidského života. Rozdíl mezi nimi je v tom, že člověk vždy dojde konce své cesty, kdežto příroda se na základě cykličnosti po zimním spánku opět probudí.
Koncept čtyř ročních období v českém jazyce
Pevná, Lucie ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Chejnová, Pavla (oponent)
RESUMÉ Diplomová práce zkoumá čtyři roční období skrze teorii jazykového obrazu světa. Respektuje hledisko etnolingvistické - soustředí se na české vnímání skutečnosti, objektem zájmu je především počasí a příroda proměňující se v rámci čtyř ročních období. Člověk vnímá měnící se roční období smyslově - zrakem, sluchem, čichem i dotekem. Každé roční období je jedinečné, vymezuje se vůči ostatním, především prostřednictvím typických stereotypů (automatizovaných představ o něm), prototypů (hlavních reprezentantů) a konotací (asociativních představ o přírodních fázích), přitom se tyto jednotlivé představy spojují (kolokují) s některými slovy, a vytváří tak nová pojmenování, ve kterých je dané roční období zakódováno. Podle principu antropocentrismu vnímáme jednotlivé astronomické a meteorologické jevy personifikovaně, přisuzujeme přírodě a světu kolem nás lidské vlastnosti a chování. Motto této práce zní "A na jaře už nezaseju", čímž máme na mysli součinnost dvou konceptuálních schémat (cyklu a cesty) a zároveň spojení a podobné vnímání měnící se přírody s fázemi lidského života. Rozdíl mezi nimi je v tom, že člověk vždy dojde konce své cesty, kdežto příroda se na základě cykličnosti po zimním spánku opět probudí.
Komunikační strategie hotelu Four Seasons Prague
Mandulová, Silvie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií hotelu Four Seasons Prague. Hlavním cílem je zhodnocení služeb, které společnost poskytuje svým klientům, a navržení nového produktu. První kapitola se zabývá historií oboru hotelnictví, popisuje současné trendy a kategorie hotelů. Druhá kapitola představuje společnost Four Seasons a její korporátní politiku. Třetí a poslední kapitola se zabývá jednotlivými službami poskytovanými hotelem Four Seasons Prague. V závěru kapitoly je navržen nový produkt pro hotelové portfolio služeb, který splňuje korporátní požadavky.
Analýza služeb vybraných hotelů v Praze
Fuxová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá porovnáním služeb čtyř vybraných pětihvězdičkových hotelů nacházejících se v Praze. Jedná se o hotely Kempinski, Four Seasons, Mandarin Oriental a Corinthia. První část práce se zaměřuje na charakteristiku ubytovacích, stravovacích a jiných služeb se zaměřením na problematiku luxusních hotelů. V druhé části je pak provedena podrobná analýza služeb jednotlivých hotelů a následné srovnání a vyhodnocení výsledků této analýzy.
Budování značky Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Homola, Otokar (oponent)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.